AKTIV ANSØGNING - UDBETALING AF VELFÆRDSMIDLER

Ansøgninger, der skal medregnes i 2017 skal være sekretariatet i hænde senest fredag den 15. december 2017

Dette skema bruges når én station vil ansøge om stationens kvote. 

Udfyld skemaet og klik på knappen "indsend oplysninger"
Som noget nyt kan man uploade sine kvitteringer på ansøgningen.

VIGTIGT: Velfærdsrepræsentanterne har ansvaret for, at samtlige ansatte inkl. d-brandmænd der er medlem af Falcks Personaleforening det pågældende sted, får LIGELIGT del af velfærdsmidlerne.

NB.: Ved arrangementer kan der søges om tilskud til mad, men IKKE TIL DRIKKEVARER

Der SKAL, til revision, straks efter arrangementets afholdelse, indsendes div. originale regninger/bilag for beløbets anvendelse.
 

OBS! Det er på nuværende ikke muligt at vedhæfte filer ifm. ansøgninger. Vi er igang med at fejlfinde. Send blot ansøgningen UDEN vedhæftning og send derefter bilag på mail til fp@falckpf.dk

  •  
  • Der ansøges til følgende formål
  • Ansøgerens emailadresse
  • Velfærdsrepresentantens fornavn
  • Velfærdsrepresentantens efternavn
  • Kontaktpersons telefonnr.
Copyright. 2016.

FALCKS PERSONALEFORENING · Odensevej 48 · 5700 Svendborg · Telefon 66 19 20 45 · fp@falckpf.dk